woensdag 5 januari 2011

smakelijk eten...

Hallo lieve allemaal

Jullie reacties zijn geweldig en ik lees deze iedere dag voor. Kyara verbaast het hoeveel mensen er met haar meeleven. Zij vindt het leuk en gezellig als ik haar de kaarten en de reacties voorlees. De tekeningen en kunstwerkjes sieren de witte muur op haar kamer. Leuk behang :)
Kyara ligt nu lekker te slapen omdat dit niet helemaal gelukt is vannacht. Vannacht hebben ze haar weer moeten plagen en er is toch een infuus geplaatst in haar rechter arm. Maar gelukkig....boven in de arm zodat zij toch kan schrijven. Daarna bloed prikken en het blijkt dat de waarde van de Kalium véél te hoog is. Niet goed en dit wordt nu in de gaten gehouden. Met de beademing zit Kyara nog steeds op 18 uur Space Masker en 6 uurtjes door de dag zelf ademen. Deze 6 uurtjes gaan heel goed en haar buik werkt goed mee. Helemaal trots zijn wij hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. En raad eens...vanmiddag gaan we proberen om een paar hapjes van een warme maaltijd te nemen. Yes...het danootje en een beker Fristi heb je al binnen. Dit begint te smaken. Die warme maaltijd gaan we haar eens lekker geven....smakelijk eten meisje, ook hier krijg je energie van.

Gezellig daar komt de secretaresse van de afdeling...Post
Voor de liefhebbers hieronder nog even het adres:
UMCG
Hanzeplein 1
Postbus 11.120
9700 CC Groningen
Afd. Kinder IC t.a.v. Kyara Slenter

21 opmerkingen:

Els zei

HE Kyara,

Nu kan ik eindelijk een brief of kaartje sturen. UMCG is heel bekend voor mij ik moest daar vroeger om de vijf jaar daarheen voor mijn gehoor. Ik zal je vandaag nog een kaartje sturen.

MissPiggy zei

Kyara je bent een TOPWIJFIE!
Waaa ik werd helemaal blij toen ik las dat je wat gaat eten straks!
Dat zijn de goede dingen.
Zet em op weer vandaag!

Liefs!

Dominique zei

Hoi Kyara,

Geweldig om alles te kunnen lezen!
We denken aan je en leven enorm met je mee, hier vanuit het zuiden des land.
Je doet het harstikke goed! Toppie top. Je kunt trots op jezelf zijn.
Kom op! Nog even doorzetten...
En hopelijk kunnen we je dan over niet al te lange tijd weer hier ontvangen.

Lieve groetjes, Team Dagverpleging
Dominique, Ingrid, Rieneke en Arianne

JJHF zei

Ow wat fijn Kyara dat je wat hebt gegeten, daar knapt een mens weer wat van op, en ik hoop dat het warme eten je ook lekker heeft gesmaakt.

Jammer van die naald, maar zo te lezen heb je gelukkig geen hinder van het naaldje tijdens het schrijven.

Zo te lezen gaat het elke dag wel een stukje vooruit gaan, maar dat kan ook niet anders je bent een echte TOPPER.
Ik blijf je volgen lieverd elke dag ;)

Liefs Janetta

PS/ Nog even voor de Mama van Kyara, bedankt voor u lieve reactie in mijn weblog ;)

Patries zei

"smecklich essen" uit duutschland

dikke ;-)

gertie zei

Hoi kyara,

Ik hoop voor je dat het jouw lievelingskostje wordt vandaag.
Smakelijk eten!!

Liefs Gertie

jenny zei

hoi lieve schat. wat is het fijn te lezen dat je wat lekkers te eten krijgt, eet je maar lekker rond. ik denk elke dag aan je, en stuur nog altijd berichtjes naar boven, want dat helpt zeker!!
ik ben zoooooooooo trots op je, maar je bent dan ook een kanjer! zet hem op en laat ze allemaal een poepie ruiken! pffffffff.
dikke kus van oma.

Unknown zei

Hallo Kyara, je ons nog niet, maar dat komt wel. Wij trainenop dit moment de senioren en B-jeugd van Adio. Wat leven die meiden met jullie mee. Elke training even vijf minuten (of meer) bijkletsen over jou. Ze vnden je een kanjer en leven allemaal mee. Wij zijn Jo en Chantal Reubsaet (vader en dochter)uit Heerlen en steken ook voor jou een kaarsje aan. Ons gezin denk aan jullie en hopen dat jeullie snel weer terug in het zuiden zijn. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Gr Chantal en Jo.

Unknown zei

Sorry voor de foutjes.
Jo

Saskiaxxx zei

Hee meid, wat super dat je al wat gegeten hebt! Jij kent mij niet, maar lees sinds kort je blog! Ben blij dat het stukje bij beetje beter gaat!
Sterkte, veel liefs Saskia!

marion zei

hoi lieve meid

wij leven hier heel erg met je mee en met je fam.
niet zo leuk als ze altijd plagen met de infuus.
maar je weet dat je het nodig hebt je bent een kanjer.
en goed van jou dat je al 6 uur zelfstandig kunt ademen.




een hele dikke knuffel en kus
veel liefst sjef marion en kids

Unknown zei

hoi kyara.

je bent echt een kanjer zeg,en wat een doorzetter,ik heb veel bewondering voor jou en je ouders.
jij kent mij niet maar ik ga je zeker iets toesturen.
jij komt er wel meid,stapje voor stapje gaat het jou lukken,je bent al een heel eind,en wat goed dat jij een danoontje hebt gehad.
het lukt je meid,nou volgen ik nog al deze blogs van jou,over een tijd ga ik je wereldreis blogs volgen.

liefs marion slag

henkroos zei

Hoi lieverd, enne??? Lekker gegeten??? Super de luxe
he?? We zijn zo blij dat er steeds een beetje vooruitgang is. Je moet er wel hard voor knokken hoor.
Wij vinden het zo normaal... Ademen... Wij doen dat zonder er bij stil te staan... jij moet er heel veel moeite voor doen... Maar je komt er wel, respect!!!
Hele dikke knuffel uit Maastricht.
Henk en Roos

Unknown zei

Hey hallo daar in het verre Groningen,

Bewondering en respect. De eerste buit is al binnen, danoontje en fristi, geef maar even een seintje, als we kunnen beginnen met de chocolade op te sturen!
Ga vooral zo door. We blijven jullie volgen. Heel veel dikke poene uit Mheer.

Cash en Els zei

Dag Kyara,

Iedere dag een stapje, dan kom je er ook!! Heerlijk een danoontje gegeten dat was vast smullen.
Ik hoop dat je ook van de warme hapjes hebt kunnen genieten.
Enne 6 uur zelf ademen,ik vind het een heel end hoor, hartstikke goed!!

Lieve groet, Els

lielie zei

Lief dametje,

Hopelijk heb je genoten van een paar happen warm eten... Mmm!!

Zet hem op, stap voor stap, je komt er wel!!
Zeker weten!

Liefs annelie

Unknown zei

Lieve Kyara,

Iedere keer als je moeder een nieuw stukje plaatst lees ik het weer met grote bewondering. Iedereen is trots op jou en hoe je je door alles weer heen slaat. Hou nog vol! Ik hoop snel een keer mee te kunnen komen met papa en monique.

Ik hou van je x Aniek

jen, merel en pien zei

Hi Kyara en natuurlijk ook de rest,
Goed om lezen hoe je steeds vooruit gaat. 2011 wordt jouw jaar.
Ik lees dat het met je eten steeds beter gaat, 6 uurtjes op eigen kracht ademen. Misschien voor jou nog te langzaam maar moet je toch eigenlijk nagaan hoe snel je vooruit gaat. Het is relatief gezien nog maar eventjes geleden dat je om 3.30 werd gebeld. En ja, dametjes van jouw leeftijd zijn ongeduldig, maar echt meid, al je geduld wordt dubbel en dwars beloond. Enne .. topsporter word je ook niet in 1 dag. Ik ben met hardlopen begonnen en denk ook na iedere minuut "What the ...." Je bent een kanjer Kyara, dit komt goed. Heel veel groetjes, ook voor mam en pap.

Terpie zei

Hoi Kyara,
Wat een respect voor jou zeg.
Je bent een enorm dappere sytijder.
Weet zeker dat het langzaam maar zeker gaat goedkomen met je.
Heel veel sterkte.
Maarten

Terpie zei

Strijder dus....

Alida zei

Ik wordt op mijn wenken bediend.
Wilde namelijk net vragen wat het logeeradres van Kyara is.
Want ik weet dat kaartjes het verblijf in het ziekenhuis een stuk gezelliger maken.

Wat fijn dat madammeke nu een beetje gaat eten.
Eerst wat Danoontje, maar nog even en je stuurt jeouders maar naar de Mc Donalds voor een heerlijk kindermenu met Mc Flurry(of hoe schrijf je dat?).

Balen van dat ajelige infuus. Hopelijk knap je nu snel op van al die akelige beestjes in je lijf.

Zo, ik moet nodig naar bed, maar moest nog even kijken hoe het met je is gegaan vandaag.

Liefs Alida