zaterdag 22 januari 2011

Een vrolijke dag

Begin de dag met een dansje,



begin de dag met een lach,



Wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag, jaaaa die lacht de hele dag.

Kyara werd wakker en had goede zin. Ze heeft genoten van een redelijke goede nacht, nog steeds zonder zuurstof en Space masker. Sinds we besloten hebben dat, óf mama óf papa blijft slapen bij haar zijn de nachten iets ontspannender voor Kyara. Al 2 ochtenden klimt Kyara zelf uit bed en ontbijt ze in de stoel. Dit zijn mega stappen vooruit. Vanmorgen heeft ze geen wandeling gemaakt omdat ze haar krachten wilde sparen voor het bezoek vanmiddag. Wel maakte ze even een dansje, meteen goede oefeningen om het slijm in beweging te krijgen. Ze verheugde zich in een uitstapje. Toestemming kregen wij om met zijn allen gezellig in de koffiehoek beneden in de hal koffie te gaan leuten. Neuskappen ombinden en wegwezen. Meisje, zo mooi om te zien hoe jij geniet van dit uitstapje met allemaal lieve mensen om je heen. Nu nog in je rolstoel maar een van jouw doelstellingen is om deze koffiehoek zonder hulpmiddel te bereiken. Dit gaat je lukken, ik weet het zeker.
Na het bezoek was je echt moe en rillerig maar dat maakte jou niets uit. Je zei: mama ik vond het echt een hele fijne dag. Hier word ik vrolijk van. Morgen loop ik wel een rondje meer en harder, haha".

16 opmerkingen:

JJHF zei

Wat een goed bericht, een dag met een lach, een dag die goed is begonnen en goed is geeindigd nu kun je voldaan je bedje in, wat zal dat een heerlijk gevoel zijn en wat zal je lekker slapen vann8.

Nou TOPPER je kaart is onderweg, ik had geen kaart meer in huis en moest die eerst nog halen, en ja elke keer vergat ik kaarten mee te nemen, het is geen excuus kweet het ik moest mij schamen dat ik je zo laat nog een kaartje stuur, maar hij is onderweg,

Nou Kyara op naar morgen hopelijk voel jij je morgen ook zo goed als vandaag, ik ga voor je duimen.

Liefs Janetta

rob zei

Hoi Kyara,

Dat zijn nu de berichten, waar wij op zitten te wachten en waar wij vrolijk van worden.

Ik kan me voorstellen, dat je na zo'n drukke en leuke dag vanavond lekker gaat slapen en dromen van je volgende avonturen.

Je maakt elke dag vorderingen en dat zal ook steeds meer gaan gebeuren.

En morgen is het ZONdag, dus dan zul je het zonnetje van de afdeling zijn!

Groetjes,

Rob

mieke zei

hey superwoman
Zal ik je telnr naar Giel Beelen sturen kan hij je bellen en kun je dat liedje zingen dan horen we je allemaal. Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.
Kyara het kan niet beter.Wij hebben hier op de Pasaken afgesproken (als ik iedereen optijd uit bed kan krijgen) dat we morgen beginnen met een dansje en ZEKER met een LACH.En dat koffie leuten? kijk ernaar uit omdat weer eens samen te doen. Verjaardag?
Nou rust maar lekker uit kun je morgen een dubbele pirouette maken? YOU CAN DANCE!
heel veel knuffeltjes van vanderzandetjes
P.S Runa heeft vandaag heftig gewandeld 2x ligt hier een heel bos omtezagen xxx

Alida zei

Heerlijk om te zien dat je al instaat bent een dansje te maken.
En die lach...zo belangrijk.
Ik kan me voorstellen dat je blij wordt van bezoek, even uit die kamer. Onder de mensen, kijken en genieten.
Ook daar wordt je sterk van.

Liefs Alida

Shirani zei

Yes, Yes, Yes schatje!!!!

Wat goed de foto's te zien en het prachtige verhaal,geschreven door je moeder, weer te lezen.

Zal So you think you can dance dan nu toch steeds dichterbij komen? Of ga je voor het junior Eurosongfestival? OF ga je voor beide en zien we je over een poosje ( na je wereldreis natuurlijk) stralen in een super musical :)))))

De wereld ligt voor je open, ik weet zeker dat je van elke dag die nog gaat komen, een super dag gaat maken. En weet je buiten het feit dat ik dat geweldig van je vind en ontzettend trots op je ben, kan ik er zelf heel wat van leren....

Ik eindig de dag van vandaag dan ook met een lach na het lezen van je blog. Dat dansje komt binnenkort wel weer. Voor nu laat ik die eer over aan jou, maar over een poosje dansen we samen!

Dikke kus lieve schat.

-xx- Shirani

marion zei

hoi kyara

super meid!
hier wordt mijn hartje vrolijk van als ik deze blog lees wat je moeder geschreven heeft over jou.
je iedere dag een klein stapje vooruit, geweldig gewoon.
je verjaardags kaart en cadeautje en voor je zus doe ik morgen op de post
ik wens je nog een hele mooie zondag


dikke kus en veel liefst sjef marion en kids

Mart zei

Hey Kyara en familie,

Wat geweldig om te zien dat je zo''n stappen maakt!!
Blijf zo door gaan want iedere stap is weer een stap dichter bij JE vakan...!

Zet hem op!!

Gr,

Mart

jetkempen zei

Die berichten zijn echt goed hoor.
iedere dag weer wat nieuws . Heerlijk om te zien welke prestaties van jou weer nieuw zijn. Je gaat als een trein.
Ga zo door
Vandaag ook een fijne dag en geniet er weer van.
Groetjes Jet uit Sittard

Unknown zei

super!
ga zo door!

gt.
larse claessens

Unknown zei

Echt super goed bericht dit! Wij zijn echt heel erg trots op je Kyara.
Bij deze krijg je ook de groetjes uit Oostenrijk van Marjo en Bert. Die vragen ook weer iedere keer naar jou.
Ga zo door kanjer!

xxx Veronique en Dennis

Inge Kattenberg zei

Geweldig! Dat is het woord dat in mij opkomt als ik jouw blog lees!Geweldig, dat je zonder masker slaapt...
Geweldig, dat je zelf uit bed komt om te eten...
Geweldig, dat je zelfs kunt dansen 's morgens...
Geweldig, om jou te zien LACHEN!

dus... GEWELDIG!!!

Wendy zei

hey kyara,

Roel en ik zijn maar vast begonnen met het waarschuwen van alle winkels waar we komen,want volgens mij,ga jij over een tijdje helemaal los met een heeeele grote shopping bag!
als je hulp nodig hebt met tassen dragen hou ik me graag aanbevolen ;)

liefs,wendy

Saskiaxxx zei

Ga zo door meisie!
Je bent een topper!

Liefs!

Marc zei

Hoi Schat,

Voor dat ik op vakantie vertrek nog snel even je blog lezen.
Wouw !!, dat geeft me een goed gevoel als ik lees dat je de dag zo bent begonnen.
Ik moet rustig aan doen, zonder dansje, s'ochtends zoals je weet die tante van je !! haha
Daar trek ik me niks van aan.
God, wat is er veel veranderd sinds ons laatste bezoekje, uit bed, lopen, blije gezichten,moed, strijd,nieuwe plannen, mooie vooruitzichten.
Keep on going !!!
Ik wens je alvast een te gekke verjaardag, een dikke kus voor jou en Kylian.
En natuurlijk voor Pap, Mam en Kay.
Ik bel je woensdag vanuit Frankrijk Doeiiii !!

Marc

Suus zei

Hey supergirl!!
Wij zijn terug van wintersport,dus een paar daagjes niet kunnen lezen, maar wat is er veel gebeurd!! Helemaal te gek om dit zo te lezen.
Peter is ook 9 hechtingen rijker, haha, hij is gevallen en er is op wonderbaarlijke wijze een ski op zijn been gekomen en hij had me toch een gapende wond....(ieuw)
Ik hoor je vader nu al zeggen 'sukkel' ;-)
Peter was even heel zielig maar toen dacht hij aan jou en stelde dat van hem niks meer voor.
Wat doet het ons goed om dit allemaal te lezen Kyara, heel fijn dat het zo vooruit gaat,heerlijk voor jou, pap, mam, kylian en kaj. We zijn trots op je meid!!
Liefs Suuz en Peter

henkroos zei

Kedeng... Kedeng!!! Kedeng...Kedeng!!! Hoehoe!!
De trein rijdt van station naar station... Zoals wij zondag van station naar station naar Groningen gereden zijn...Zo als een trein ga jij van station naar station...Elke dag een paar meters spoor...Morgen even een halte om jullie verjaardag te vieren... Lieverd wij wensen jullie een heerlijke verjaardag..Geniet ervan!!
Dikke kus uit Maastricht voor jullie allemaal.
Roos en Henk