zaterdag 26 juli 2008

Yes!!

Haaiiii

Ik ben donderdag weer thuis gekomen YES!!
Het gaat nu wel redelijk ze weten nog steeds niet waar de hoofdpijn vandaan komt.
Gelukkig waren de bloedwaardes niet de oorzaak van de hoofdpijn. Ze waren bang dat ik teveel koolzuurgassen in het bloed bleef vast houden. Dat kan hoofdpijn veroorzaken. Maar het ergste zou zijn dat ik dan heel erg moet oppassen met zuurstof nemen omdat dan de koolzuurgassen nog meer zouden stijgen. Ik heb wel heel erg last van mijn polsen omdat ze mij weer helemaal lek hebben gestoken om een arterielijn ( Dat is een infuus in de slagader ) te zetten. Morgen gaan we lekker op vakantie in Hoorn!! Kaj is gister avond thuis gekomen van zijn vakantie. gelukkig want ik heb hem heel erg gemist! We hebben vanavond een klein feestje omdat ze thuis zijn en dan gaan we BBQen en alle foto's bekijken.

Hoi Anne-marie.
Heel erg bedankt voor het boekje van de dolfijnen!!
Ik vind het echt prachtig! En ben er heel erg blij mee.

Hoi Brenda!
Bedankt voor het kaartje wat je mij gestuurd hebt!
Heel lief!

Nou dat was het weer voor vandaag en ik hou jullie op de hoogte vanuit Hoorn hoe het met me gaat!

1 opmerking:

anne-marie zei

Tof hoor kyara
Ik zag het boekje in de winkel liggen en dacht meteen aan jouw
Was wel bang dat je het al zou hebben.
Fijn dat je broer er weer is en nu de vakantie kan beginnen.
Denk er aan dat je dinsdag je www wie wat waar voor de film invult, als je vrienden het ook doen heb je een groot bereik.
Maar geniet vooral van de vakantie
Ben blij voor je dat je op tijd het ziekenhuis kon verlaten
Veel liefs groetjes anne-marie