woensdag 30 juli 2008

Na een lange dag......

haaaaai,

Ik ben zoals jullie al hadden gelezen, ben ik naar de markt geweest. Het was heel gezellig, maar echt op de markt hebben we niet gelopen, we hebben meer in de winkels zelf geshopt! Dat is natuurlijk een stuk leuker! Ik heb bij "cool cat" een te gekke rode skinny jeans gekocht, daarvan had ik gister de blauwe en de grijze gekocht (daarvan zet ik als ik thuis ben ze op de site)! Na dat we uit geshopt waren zijn we lekker bruin geworden. We zijn voor de 2e keer het fototoestel vergeten, dus morgen... fototoestel menemen, en geweldige foto's maken! Ik heb me net lekker gedoucht en ga nu de film "High school muzical 2" kijken!

3 opmerkingen:

anne-marie zei

En waren er nog mensen die jouw herkende van tv?
Ja dat zullen ze niet gauw vragen, maar dat zie je op de manier dat ze kijken.
Kyara jew zit wel ff goed deze week ,echt super hoor, niet dat ik jaloers ben, maar toch.
Al die nieuwe broeken, Ik heb er dit jaar nog niet 1
En nu heb ik het veel te warm, dikke voeten, loop op oude versleten slippers puhh ,
Maar ik geniet wel dat het jouw zo goed gaat, dean ook geniet van zijn vakantie een natuurlijk jullie ouders

Geniet nog maar lekker groetjes aan je ouders een pakkert van mij.
liefs anne-marie

rob zei

Hoi Kyara,

Zo TV-ster, heb je nog "gewoon" in
Hoorn kunnen lopen of zag je de mensen naar je staren van "he, waar ken ik haar en haar familie toch van?".

Shoppen is altijd wel leuk en "Cool
Cat" daar is mijn zusje ook helemaal weg van.

Veel plezier nog en de groetjes aan je familie!

Rob

Alida zei

Ik had de uitzending opgenomen en heb deze gisteravond bekeken. Mens, wat een mooie ervaringen voor jou, maar ook voor derest! Ik heb echt een paar keer moeten slikken hoor. Helemaal toen je mama vertelde hoe fijn ze het vondt dat iedereen aandacht kreeg en kon en mocht genieten.

Wel grappig dat ik je gelijk herkende van de foto op je weblog. Dan moeten andere mensen je toch ook herkend hebben op straat!!

Geniet van je vakantie en shop lekker verder!

Groetjes van Alida