zaterdag 24 maart 2012

Home sweet home.

Gisteren ontslag dag gehad, lekker naar huis kunnen gaan en niet alleen voor weekendverlof, ik mag lekker thuisblijven.

Wat ze nou verder gaan doen wordt woensdag tijdens een poliafspraak allemaal besproken. Reumatoloog is nog langs geweest en die vond het niet nodig om bloed te prikken. Ze had niet echt het idee dat het Reuma was. Het zou natuurlijk altijd nog kunnen zei ze, maar nu heb ik geen rede om verder te onderzoeken. JEEEEJ

Na 4 dagen ziekenhuis ben ik me lekker gaan bezatten op het terras in Maastricht. Haha grapje natuurlijk. Heerlijk de zon op mijn lijf en lekker mensen bekijken en bekletsen. De zon is goed tegen botontkalking beter dat dan al die pillen in mijn lijf.

Fijn weekend
ADIOS.

3 opmerkingen:

marion zei

hoi kyara


super dat je nu thuis bent.
laat je maar lekker verwennen.
je hebt het verdiend .wens je voor de rest super veel zonneschijn voor je botten



dikke kus veel liefst marion

rob zei

Hoi Kyara,

Laat de zon zijn helende werk maar doen!

Groetjes,

Rob

Patries zei

Hoi Kyara!!

Per toeval, dacht ik, ik ga nog eens kijken op Kyara's Blog en wat zie ik helaas dat het niet zo goed met je gaat. Druk duimpjes dat het snel weer beter met je gaat... Maar je humor heb je nog niet verloren... gouden drietand, bezatten etc. Inderdaad, zon doet goed en keep on smiling (you have a beautiful smile)

XXX Patricia