maandag 4 augustus 2008

Sorry

haaaaii,

Sorry dat ik 2 dagen niks heb laten horen, we hadden geen internet :s ????
Het gaat niet echt heel goed, ben heel benauwd en heb veel slijm zitten, en ik heb keelpijn. Ook niet echt goed. Maar AMSTERDAM was geweldig! We zijn naar Madam tussauds geweest, dat is prachtig! De volgende keer als we weer hier zijn gaan we weer naar amsterdam en dan gaan we door de PC hoofdstraat lopen en we gaan dan naar Nemo de museum!
Ik heb in Hoorn echt hele leuke schoenen gekocht! Rood met witte stippen en een hakje!! Ze lopen echt heel goed. Mijn neefjes zitten in het huis van Maup en Eke ( het huis waar wij altijd in zitten ) Met de honden en mijn oom!
We zijn nu aan het in pakken, en gaan vandaag ( helaas ) naar huis. Ik ben ook in Hoorn in een winkeltje geweest waar alleen maar kralen waren, daar heb ik even inkopen gedaan! Haha.

3 opmerkingen:

Alida zei

Hoi Kyara,
Nou, jij bent 1 van de weinige die zo trouw je weblog opfrist met nieuwe verhalen. Dus sorry is dacht ik niet nodig.
Heb je een virusje opgelopen tijdens je vakantie? Of was het allemaal een beetje tveel van het goed geweest en zal rust je weer een beetje opkikkeren?

Leuk hoor dat je zo lekker geshopt hebt. Eerst een paar skinny jeand en nu hippe schoenen. Staat vast hartstikke leuk!

Groetjes van Alida

LIESERD!! zei

I (L) rode schoentjes met witte stipjes en een hakje!!! Zo leuk!

Maar leuk als jullie eens komen buurten:)

Dikke knuffel van Lisaaaa

rob zei

Hey Kyara,

Sorry? Je houdt je blogs prima bij, hoor! Vervelend, dat je last hebt van je keel en het ophoesten van slijm. Het is ook zo wisselvallig weer, dat iedereen of wel een verkoudheid dan wel een griepje krijgt. Komt bij dat het ook wel drukke dagen geweest zijn, dat je ff bij moet komen.

Beterschap en sterkte toegewenst,
toppertje!

Groetjes,

Rob