zaterdag 23 augustus 2008

Slapen!!

Eey,

Gisteren ben ik voor het eerst weer naar het zingen geweest i.v.m. zomerstop! Dat was super gezellig, we hebben veel gelachen en veel gezongen. We hebben namenlijk een nieuw liedje gekregen: Marco Borsato - Zij. Heel mooi!

Gisteravond rond half 11 ben ik bij mijn vriendin aangekomen want vanuit het zingen is papa me komen halen en zijn we door gereden naar Kerkrade! We zijn meteen gaan slapen, en toen was het ochtend!!

Vandaag zijn we naar de film geweest: Wild Child! Hij was heel leuk maar ik had er meer van verwacht. Het is niet zo'n film waarvan ik nou zeg, daar wil ik nog een keer naartoe!! Toch heb ik er geen spijt van dat ik er naartoe ben geweest.

Straks slapen en morgen weer een nieuwe dag!

2 opmerkingen:

rob zei

Hey Kyara,

Na zo'n vervelende week is het altijd wel goed om even iets leuks te gaan doen (zingen, film gaan bekijken en school)!

Het handbalseizoen zal ook binnenkort wel weer beginnen!

Groetjes,

Rob

Alida zei

Wat fijn dat je na die verdrietige en nare week toch de draad ven het LEVEN weer op kunt pakken.
Lekker lachen en film kijken.
En heerlijk dat je ondanks ademtekort nog heerlijk kunt zingen.

Nu dus even bijslapen en weer vol goede moed verdergaan met waar je gebleven was!

Liefs Alida