zaterdag 31 mei 2008

Ziek geweest!

Ey,

Ik ben dinsdag middag ziek geworden op school, ik voelde toen de keelpijn opkomen en meestal als ik ziek ben dan begint dat altijd met keelpijn. En ik proefde een hele vieze smaak in mijn mond, en van die vieze smaak durf ik dan nooit te hoesten maarja dan gaat het vast zitten. En toen had ik aan de juffrouw gevraagt of ik een keelsnoepje mocht, dat had even gewerkt maar daarna ging het weer slechter. Ben ik ook nog zo dom geweest om na school nog naar buiten te gaan om te gaan spelen. Na het eten ging Kylian ( mijn zusje ) weer na buiten. Toen was ik slim bezig want toen ben ik maar binnen gebleven, het ging steeds slechter en slechter. Die avond moest ik ook nog spugen, er kwam een heleboel slijm omhoog dus eigenlijk slijm uitgespuugt. Toen ging het een stuk beter, het slijm zat me gewoon in de weg!
Ik was heel benauwd zat op 3 liter zuurstof. En zo nog 2 dagen gelegen.
Gister ging het eigenlijk pas weer beter, terwijl we eigenlijk dachten om donderdag naar het ziekenhuis te gaan omdat ik zo benauwd was. Mama zij, we wachten tot vrijdag en als je dan nog zo erg benauwd bent gaan we naar het ziekenhuis, want mama wilde niet zo het weekend in. En gister ging het stukken beter, en nu nog beter! Dus ben weer goed opgeknapt.

Vandaag heeft mijn zusje een handbal wedstrijd gehad. Hebben met 14-18 GEWONNEN, ben helaas niet kunnen gaan kijken (moet nog een beetje rustig aan doen) . Mijn oma is ook vandaag gekomen (was heel gezellig). Morgen hebben we een feest dag, Want Papa is JARIG!!!

1 opmerking:

anne-marie zei

hoi kyara.
Is niet slim maar wel begrijpelijk, dat jij ook als je niet lekker bent toch buiten wil spelen.
Maar ja dat wordt dan wel bestraft,daarna vooel jij je nog ellendiger.
Maar gelukkig heeft mama het goede idee gehad om tot vrijdag te wachten.Jammer dat je de overwinning van je zus niet persoonlijk hebt kunnen meemaken, maar er zal toch wel een hoera stemming bij jullie zijn.
En dan morgen papa jarig ,gefeliciteert hoor.
Mag je papa ook morgen van mij doen met de allerbeste wensen.
Fijn dat ik weer iets over jouw wel en wee mocht lezen.
Veel liefs groetjes anne-marie