donderdag 8 mei 2008

Vandaag weer een dag !

Ey,

Ik heb gisteren niet zoveel gedaan.
Het was ook echt veel en veel te warm. Ik zat even buiten iets op te schrijven en ik kreeg gewoon niet de pen vastgehouden van het zweten! Niet echt handig....

Maar omdat het zo warm was ben ik weer gaan zwemmen bij een vriendje. Het water was 25 graden en het zwembad ligt gewoon in de tuin. Het water wordt verwarmd door zonnematten. Was echt superrrr lekker, maar was niet echt lang, want hun moesten eten dat was wel jammer.

Daarna kwamen we thuis, ben ik met papa heerlijke lekkere superrr lekkere
frietjes gaan halen bij de camping.

2 opmerkingen:

Paul van den Elsaker zei

Beste Kyara,

Ik wil je hierbij even laten weten dat ik op www.longtransplantatie.nl de link naar je nieuwe website heb geplaatst. Je website ziet er nog 'volwassen' uit!!

Groetjes,

Paul van den Elsaker

Kyara zei

Dankjewel Paul voor de moeite. Ik vind hem ook sjiek Twan heeft me daarbij geholpen! Ben er super blij mee!

Groetjes Kyara.