dinsdag 13 mei 2008

SUPERRRR !!

Ey,

Deze vakantie is echt veel te kort geweest....
Maar een goed nieuwtje het gaat super goed met mij!!
Ik heb lekker in het zonnetje gezeten een paar keer gaan zwemmen en gaan voetballen.
Ben een weekje op vakantie geweest in Hoorn. Was ook super gezellig!! Ben gisteren gaan werken op de poortfeesten van Reymerstok. Papa en ik hebben 's morgens samen consumptie bonnen verkocht. Heel veel mensen en heel veel mooie kunst was er te zien.

Vandaag ben ik weer naar school gegaan. Had niet zoveel zin om te leren, na zo'n fijne en rustige vakantie. We krijgen nu 3 dagen geen les, maar gaan leuke dingen doen. We gaan vrijdag in ieder geval naar het Afrika museum!

Ik hoop dat ik me goed blijf voelen
en dat ik alle leuke dingen mee kan doen op school en thuis.

Geen opmerkingen: