zaterdag 7 november 2009

Daar ben ik weer.

hallo,

Alles gaat nog steeds z'n gangetje, ik ben weer op controle naar Groningen moeten gaan. Ik ben alweer in 4 maanden 2 kilo bijgekomen en het gaat steeds beter, ik moet nog steeds flink bijkomen maar ik ben op de goede weg.

Op school haal ik goede punten en als het goed is krijg ik binnenkort een rapport wat er hopelijk goed uit gaat zien. Ik heb al een paar goede punten binnen.
Voor Engels sta ik gemiddeld een 8.9 en dat wordt afgerond naar een 9.
En voor wiskunde sta ik gemiddeld een 7.3
Van de andere vakken weet ik nog niks.

Ik heb 2 weken terug samen met het koor waar ik mee zing een actie voor stichting de opkikker gedaan. We bestonde 30 jaar en ik mocht een goed doel kiezen waar we geld voor gingen ophalen. Ik heb samen met papa ons verhaal gedaan, over stichting de opkikker maar ook over mezelf. Ook hebben we verteld dat het heel belangrijk is voor mij maar ook voor anderen dat iedereen donor is. Ik hoop dat ik ze ook een beetje heb wakker geschud en dat ze er serieus over gaan nadenken om donor te worden. Gisteravond is dat bedrag van wat we op hebben gehaald bekend geworden. Het was €1000,00 zelf schrok ik me echt dood. Ik had nooit verwacht dat het zo'n flink bedrag was. Ze hadden wel al gezegt dat het meer dan 220 euro was. Want dat halen ze normaal op voor het goede doel. En deze keer was het gewoon 1000 euro.

Ik ga weer verder met leren.

xx

23 opmerkingen:

Alida zei

Hallo Kyara,
Fijn om te lezen dat het best "goed"met je gaat.
Ook op school gaat het lekker.
Maar helemaal super dat je school zoveel heeft opgehaald voor het goede doel.
Daar wordt je toch helemaal blij van.
Groetjes van Alida

oma Elske zei

Hallo Kyara,
Van een vriendin kreeg ik oude Margrieten, dus ook no. 13! Na het lezen van het artikel ben ik op zoek gegaan naar jouw weblog. Wat een dappere meid ben jij!! Hopelijk gaat het op dit moment goed met je en krijg je gauw nieuws over een transplantatie. Ik ben een oma van 3 kleinkinderen; de oudste is een meisje van bijna 12 jaar. Ik vind, dat ze erg boft, dat ze gezond is.groeten van "oma" Elske

Stella zei

Hoi Kyara ( prachtige naam trouwens) ik lees net je verhaal in mijn " nieuwe" margriet . Ik woon in Canada en dus lopen wij heel erg achter met de Margrieten. Samen met veel andere Nederlanders en Canadezen hopen wij dat het heel goed met je gaat en je snel je longen krijgt en als je ze hebt mag je samen met je ouders hier naar toe komen en vakantie vieren! Zoek maar een mooi huis uit op onze site www.letsrent.ca groetjes Stella

勇氣的一天 zei

淫慾淫亂淫婦淫妹淫叫淫水淫女情慾情色做愛限制級波霸口交18禁貼圖寫真視訊援交露點爆乳潮吹裸體裸照裸女愛愛無碼尋夢視訊聊天a漫a片a圖一夜情一葉情人妻

無尾熊可愛 zei

how do u do?

志竹 zei

苗栗聊天彰化聊天室二聊天勢苗栗聊天室ut中部人聊天猛插陰道現上成人影片現上免費現上免費a片現上免費影片現上情色片現上影片甜心寶貝片區甜心寶貝區情愛貼片情愛卡通情愛小說情色成人站情色的影片情色按摩免費線上看情色圖貼區情色圖網站情色熊貓貼圖情色網路遊戲情色聞學情色影片片情色影片放映區情典獄長情侶做愛片情侶影片線上看武俠小說 亂倫小說 69成人6k聊天室

禎雨 zei

若對自己誠實,日積月累,就無法對別人不忠了。........................................

YoungW21087 zei

hello~~........................................

倫妍 zei

上來逛逛,既來之,打聲招呼,留言支持一下囉!祝你一切平安!........................................

何奎安木姍 zei

朝著既定的目標走,就不會迷失。..............................

信定 zei

來幫忙你衝人氣~順便留言支持你 ....................................................

奕廷 zei

志不立,天下無可成之事。.............................................

韋于倫成 zei

^^~~輕輕鬆鬆的逛部落格,多謝有您的分享哦~~~ ..................................................

健豪 zei

Failure is the mother of success...................................................

SeymourZ_R翊芷 zei

不錯唷~我會常常來 >"<..................................................

王周宏儒 zei

you‘re really talented.!............................................................

esthermelvin zei

這麼優的部落格一定要持續下去!........................................

洪筱婷 zei

路過看到好的blog,不推對不起自己.................................................................

雅筑雅筑 zei

一個人的價值,應該看他貢獻了什麼,而不是他取得了什麼....................................................................

宛真宛真 zei

累死了…來去看看文章轉換心情~.................................................................                           

貴寶 zei

人生是故事的創造與遺忘。............................................................

胤綸胤綸 zei

人生是故事的創造與遺忘。............................................................

張怡 zei

呵。。。。好可愛~~..................................................................