zaterdag 7 november 2009

Daar ben ik weer.

hallo,

Alles gaat nog steeds z'n gangetje, ik ben weer op controle naar Groningen moeten gaan. Ik ben alweer in 4 maanden 2 kilo bijgekomen en het gaat steeds beter, ik moet nog steeds flink bijkomen maar ik ben op de goede weg.

Op school haal ik goede punten en als het goed is krijg ik binnenkort een rapport wat er hopelijk goed uit gaat zien. Ik heb al een paar goede punten binnen.
Voor Engels sta ik gemiddeld een 8.9 en dat wordt afgerond naar een 9.
En voor wiskunde sta ik gemiddeld een 7.3
Van de andere vakken weet ik nog niks.

Ik heb 2 weken terug samen met het koor waar ik mee zing een actie voor stichting de opkikker gedaan. We bestonde 30 jaar en ik mocht een goed doel kiezen waar we geld voor gingen ophalen. Ik heb samen met papa ons verhaal gedaan, over stichting de opkikker maar ook over mezelf. Ook hebben we verteld dat het heel belangrijk is voor mij maar ook voor anderen dat iedereen donor is. Ik hoop dat ik ze ook een beetje heb wakker geschud en dat ze er serieus over gaan nadenken om donor te worden. Gisteravond is dat bedrag van wat we op hebben gehaald bekend geworden. Het was €1000,00 zelf schrok ik me echt dood. Ik had nooit verwacht dat het zo'n flink bedrag was. Ze hadden wel al gezegt dat het meer dan 220 euro was. Want dat halen ze normaal op voor het goede doel. En deze keer was het gewoon 1000 euro.

Ik ga weer verder met leren.

xx

3 opmerkingen:

Alida zei

Hallo Kyara,
Fijn om te lezen dat het best "goed"met je gaat.
Ook op school gaat het lekker.
Maar helemaal super dat je school zoveel heeft opgehaald voor het goede doel.
Daar wordt je toch helemaal blij van.
Groetjes van Alida

oma Elske zei

Hallo Kyara,
Van een vriendin kreeg ik oude Margrieten, dus ook no. 13! Na het lezen van het artikel ben ik op zoek gegaan naar jouw weblog. Wat een dappere meid ben jij!! Hopelijk gaat het op dit moment goed met je en krijg je gauw nieuws over een transplantatie. Ik ben een oma van 3 kleinkinderen; de oudste is een meisje van bijna 12 jaar. Ik vind, dat ze erg boft, dat ze gezond is.groeten van "oma" Elske

Stella zei

Hoi Kyara ( prachtige naam trouwens) ik lees net je verhaal in mijn " nieuwe" margriet . Ik woon in Canada en dus lopen wij heel erg achter met de Margrieten. Samen met veel andere Nederlanders en Canadezen hopen wij dat het heel goed met je gaat en je snel je longen krijgt en als je ze hebt mag je samen met je ouders hier naar toe komen en vakantie vieren! Zoek maar een mooi huis uit op onze site www.letsrent.ca groetjes Stella