vrijdag 26 september 2008

Ziek;

haalloo!!
Ik ben nu al meer dan 2 weken ziek!!
Zondag was ik naar de film geweest met vrienden, en maandag ben ik ziek thuis gebleven! Want ik had keelpijn, we hebben meteen de huisarts gebeld en die zei dat er niks aan de hand was. Toen zijn we dinsdag naar het ziekenhuis geweest want ik spugde slijm uit, dat gewoon helemaal groen was. Groener kon het volgens mij niet. Maar er was ook niks aan de hand. En nu lig ik al bijna 2 weken in bed!! Want wat nou aan de hand is is dat ik zo moe ben. In het begin lag ik bijna de hele dag te slapen, nu valt het wel weer mee gelukkig.
Volgens mij 2 dagen geleden, heb ik van Rob Wallenburg een foto met een gesingeerde handtekening van Marco Borsato gekregen!!! Echt super vet! Het is een hele mooie foto, ik zal er nog een foto van maken, en dan zet ik die op de site. Dan kunnen jullie zien hoe de foto eruit ziet!

Ik heb een nieuwe telefoon!! Deze heb ik opgezocht op internet, en deze is grijs, maar ik heb hem in het roze!

3 opmerkingen:

anne-marie zei

hoi Kyara
Bedank voor je krabbel, wilde je terug krabbelen maar dat gaat niet.
Zo te lezen gaat het dan nu iets beter met je, maar wel vervelend,voor je.
Zeker als de doktoren zeggen als er niets aan de hand is en jij het gevoel hebt of je de hulk aan het uitspuugen bent.
Nieuwe telefoon, dan nog een foto van marco borsato, het verwennen gaat wel door bij jouw
Beterschap lieve groetjes anne-marie

rob zei

Hoi Kyara,

Graag gedaan hoor! Zoals je op mijn "Hyves" ziet heb ik kontakten in de voetbalwereld en enkele artiesten door mijn hobbies en mijn vrijwilligerswerk bij FC Twente.

Ik zal kijken of ik wellicht aan nog een andere foto van Marco kan komen, maar daar gaat altijd wel enkele weken overheen.

Mooi lijstje halen en het een mmoie plek op je kamer geven en misschiendat je daar ook wel van opknapt!

Groetjes,

Rob

rob zei

Hoi Kyara,

En alweer een gesigneerde foto van Marco Borsato, leuk he!

Groetjes,

Rob