woensdag 13 oktober 2010

tijdschriften.

hi everyone.

MORGEN ; ligt de girlz in de winkel. nummer 12 en daar sta ik in .
VRIJDAG ; ligt de magriet in de winkel en daar sta ik natuuuuurlijk ook in .

dus wat bedoel ik hiermee te zeggen
KOPENKOPENKOPEN
natuurlijk .

verder gaat het niet echt super goed.
ik heb de heleweek al aan de zuurstof gezeten en vandaag zit ik weer even zonder maar ook alleen maar omdat mijn neus ervan pijn doen. De pijn verdwijnt of veranderd niet en zit ook niet echt lekker in mijn vel. Maar als het lichamelijk niet goed gaat gaat het geestelijk ook niet echt goed en dat heb ik nu dus ook. Hopen dat het snel over is allemaal en dat ze een oplossing vinden waarom ik me nou niet goed voel.

vandaag ben ik even gaan shoppen en heb nieuwe schoene gekocht en 2 nieuwe vestjes. Morgen gaan we met school naar het gaiapark afwachten hoe het word.

EN DAN HEBBEN WE VAKANTIE !!!!

ik laat snel weer wat weten
XX

1 opmerking:

jetkempen zei

Meid geniet gewoon vandaag en van je vakantie.
Ook beterschap en ik hoop dat het snel beter gaat. Voor je neus kun je neuszalf krijgen (nisita).
Gebruik ik ook wel als ik mijn neus kapot heb van de zuurstof. Deze zalf mag je dan gbruiken.
Groetjes Jet