woensdag 29 september 2010

overleggen

hi .

ze zijn al 3 dagen aan het overleggen wat ze met me moeten en ze weten nog steeds niet wat er nu aan de hand is met me. ze hebben net een kweek bij me afgehaald en die gaan ze nu ook onderzoeken. verder is er niks meer te zien ofja niks geks. eigelijk heb ik ook niet veel te melden alleen dat mijn infuus best wel pijn doet en dat ik hier maar wat lig achter mijn computer en verder ook niks te doen heb.

om 10 voor 11 moet ik even naar school en gaan we wat maken. omdat ik zelf geen boeken bij me heb krijg ik wat werk van hun zodat ik even m'n bed uit ben. niet dat ik dat wil maar het geeft niet , ik kan ook niet de heledag achter m'n computer hangen.

straks komen 2 vriendinne langs en verder heb ik niks op de planning staan.
als jullie vragen hebben mogen jullie die bij de reactie zetten of mij een mailtje sturen : k-96@live.nl

x

Geen opmerkingen: