zondag 19 oktober 2008

Boekewurm!

haallooooo!

Ja ik heb allang niks meer geschreven, sorry!
Ik zit helemaal in de boeken, ook heb ik een nieuw boek gekregen, ik ben nou ook bezig om alle boeken van "hoe overleef ik" serie, uit te lezen.
Als jullie eens in maastricht zijn moeten jullie absoluut een keer naar de Dominicaner kerk gaan, deze kerk is omgebouwt tot boekenwinkel, en is uitgeroepen tot mooiste boekenwinkel van Nederland. Dus als je van lezen houdt is dat smullen! Dan ben je met een uurtje niet klaar!

Het is helaas ook uit met Maurits.

5 opmerkingen:

Patries zei

Hey Kyara,

Goede tip van je, wist ik nog niet. Dus zal me maar een weekje vrij pakken om te neuzen....

Wel vervelend met je vriend, hij is gewoon stom omdat hij niet weet wat hij aan je heeft. Niet zo leuk natuurlijk maar andere moeders hebben ook knappe zonen.....

Meld me binnenkort en dan komen we af. Kunnen we misschien samen gaan neuzen in de Dominicaanse kerk.

groetjes,
Patries

rob zei

Hoi Kyara,

Ik kon vroeger ook uren doorbrengen bij De Slegte om op zoek te gaan naar boeken, die voor spotprijzen van de hand gingen.

Ik las vroeger alle boeken van De Vijf van Enid Blyton. Moet je ook eens lezen net zoals De 5 detectives van Enid Blyton,

Ik zal je binnenkort weer een gesigneerde foto van Marco Borsato sturen.

Groetjes,

Rob

Tamara M. zei

Goeie tip, zal ik aan denken als ik eens daar ben. Ik hou ook ontzettend veel van lezen!

Jammer dat het uit is met Maurits.

groetjes Tamara

anne-marie zei

Hoi Kyara
Die boekentip is aan mij besteed,zal er zeker naar toe gaan.
Nu heb jij je eerste liefdes verdriet al achter je.
Ik ben zondag naar kevelaar geweest en heb voor jouw een kleindolfijntje meegebracht.
Mag je misschien wat troost geven.
Stuur je me jouw adres nog ff ,die heb ik niet meer .
groetjes anne-marie

Alida zei

Wat jammer dat het uit is.
Maar nu heb je nog meer tijd om lekker te lezen!!

Groetjes van Alida